###

AKTUALITA

VE FORLEX HLEDÁME ASISTENTA / ASISTENTKU PRO NÁŠ BACK-OFFICE


1/2/2023

S týmem 20 právníků jsme jedna z největších českých mimopražských advokátních kanceláří. Našim klientům, mezi něž patří významné obchodní společnosti a podnikatelé, poskytujeme komplexní a specializované právní služby na vysoké úrovni, na jaké jsou obvykle zvyklí pouze u mezinárodních právních center. A proto potřebujeme také špičkovou administrativní podporu, kterou nám poskytuje náš back-office. A do něj můžeš nyní patřit také Ty!

Hlavní náplň práce:

• Poskytuje administrativní podporu týmu právníků

• Organizuje důležitá jednání

• Vyřizuje korespondenci a organizuje schůzky s klienty a obchodními partnery kanceláře

• Vyřizuje telefonické hovory

• Připravuje podklady pro fakturaci a řídí fakturační proces

• Eviduje přijaté faktury a ostatní doklady

• Poskytuje administrativní podporu v personálních záležitostech

• Spolupodílí se na vnitřní správě kanceláře

• Upravuje a formátuje dokumenty, smlouvy a materiály určené k prezentaci

• Plní další úkoly související s potřebami organizace a vyplývající z daného pracovního místa

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

• Minimálně SŠ vzdělání

• Výborná znalost MS Office

• Výborné organizační a komunikační schopnosti

• Preciznost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita

• Pozitivní přístup k práci

• Anglický jazyk - komunikativní úroveň slovem i písmem

• Zkušenost na obdobné pozici výhodou

Co vám můžeme nabídnout?

• Příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy

• Mladý a přátelský kolektiv

• Odpovídající finanční ohodnocení a pravidelné bonusy

• Mobilní telefon, IT vybavení

• Příspěvek na stravování

• Multisport karta

• Teambuildingové aktivity

V případě Vašeho zájmu se budeme těšit na Vaše CV a motivační dopis na e-mailu lucie.olejarova@forlex.cz.